Google Videos - Best of Google Video


(also best of YouTube)
Best of google video.com is not sponsored by or affiliated with or .

Dune climbing

 
Impressive
June 20, 2006
 
 46
 12
79%
Get 2Gb free online storage with Dropbox


Comments

 Dantalion  -  June 20, 2006, 20:18
Powerfull car :) what brand is it?
guest (guest)  -  June 21, 2006, 01:41
lucky bastard.. he almost lost it
famicom (guest)  -  June 21, 2006, 08:08
Lucky? He had technique. The fact that he put the pedal to the metal just before descent saved his ass.
Yunicx (guest)  -  June 21, 2006, 10:38
Damn! That's cool! I'm gonna do the same thing with my French Deux Chevaux with 2HP. Bet I'm gonna beat him !
tfs (guest)  -  June 21, 2006, 15:37
I climbed a higher hill on my drit bike;))
Brett Reed (guest)  -  June 21, 2006, 19:43
cool!!!!!!!!!!
snailspace (guest)  -  June 22, 2006, 04:51
Morons! Wasting gas and wasting the dunes.
Viiru (guest)  -  June 22, 2006, 06:45
Yay nice. It would have been funnier to watch it roll back down, but anyway :
Nickle (guest)  -  June 22, 2006, 19:58
Clever self-rescue made a 'predictable' disaster video into a classic
Stretch (guest)  -  June 23, 2006, 00:35
Looks like an old Ford Bronco to me.
terrosrist (guest)  -  June 24, 2006, 23:36
its a nissan patrol
crowbob (guest)  -  June 26, 2006, 14:08
i get vertigo going over a speed hump...not for me
vectra (guest)  -  July 4, 2006, 16:32
Poor Dune, getting destroyed for redneck's fun. You canbe fined 1000$ for littering but nothing for destroying a dune?
omg (guest)  -  July 12, 2006, 10:50
Wow. Who cares? its a fucking dune, if u dont like the movie then dont watch it moron, it was a nice trick. Stupid Hippie
Dave (guest)  -  July 22, 2006, 04:46
fake!! DA CAR IZ COMPUTER ANIMATED U IDIOTS
Serveck (guest)  -  July 22, 2006, 05:46
dune racing is so much fun and if we still had the old CJ5 ide do this in a heartbeat.
yourlord (guest)  -  July 22, 2006, 15:23
morons destroying gods creation
dunemaster (guest)  -  July 30, 2006, 06:43
This was taken is Saudi Arabia. It is a Nissan Patrol. As for all the tree huggin weirdos, save it. Its unbelievable that you actually buy into the CRAP that enviromental NAZIs put out there. Guess what happens when the wind blows??? Perfect dunes once again. What was destroyed??? Get the eff over it and try worrying about hungry kids somewhere instead of the damn dunes. The dunes were here first and they will be here when we are all dead....
Benz0 (guest)  -  August 11, 2006, 19:06
Very well said dunemaster \o/ :D . thought that guy was in big trouble for a bit ... nice drivin !!! :D
steh (guest)  -  August 13, 2006, 09:25
If you have nothing to do, don't waste the environment doing it.
 Deleted0001  -  August 30, 2006, 16:57
Awesome!
me (guest)  -  August 31, 2006, 18:52
Strong engine :)
 [m]axime  -  September 2, 2006, 16:21
not bad
griff (guest)  -  September 22, 2006, 10:43
tree huggers are gay
Babazon  -  January 27, 2007, 13:48
They dont show the climb from the side or we would see how it is not so near to a perpendicular angle.
 ThomasB  -  March 5, 2007, 15:01
nice!
camel (guest)  -  April 17, 2007, 14:08
OMG that is on sand! it must be SO powerful
Sriram.V (guest)  -  June 8, 2007, 18:54
Really Unbelievable
Shannon (guest)  -  April 17, 2009, 04:54
That car is like TOTALLY powerful! Sand is like IMPOSSIBLE to get UP! LOL!☻
ricky21 (guest)  -  January 11, 2013, 17:13
heck yeah have fun while you can

Name

Comment

Please enter the text below





5 random popular videos

87% impressive
Dolphins playing with bubble rings
Dolphins playing with bubble rings

100% impressive
Strength in Poland
Strength in Poland

79% impressive
Video postprocessing
Video postprocessing

100% interesting
Waves in the sky
Waves in the sky

95% funny
Barking cat
Barking cat