Deprecated: Function session_register() is deprecated in /home/bestofgo/public_html/login.php on line 4
Best of Donald Rumsfeld - Best of Google Video

Google Videos - Best of Google Video


(also best of YouTube)
Best of google video.com is not sponsored by or affiliated with or .

Best of Donald Rumsfeld

 
Funny
November 19, 2006
 
 39
 12
76%
Get 2Gb free online storage with Dropbox


Comments

 Deleted0001  -  November 19, 2006, 17:08
I thought it was funny...
 Machten  -  November 19, 2006, 18:12
Haha I thought it was really funny :)
 Brody  -  November 19, 2006, 23:38
Very funny =)
pre (guest)  -  November 20, 2006, 03:07
hahah, the best one is him rolling a joint. hilarious
(guest)  -  November 20, 2006, 12:51
real fun about a stupid man
 JoHooH  -  November 20, 2006, 15:55
emm... Ulf, cant watch the youtube videos with opera (8.54 i think) can u fix it?
Ulf  -  November 20, 2006, 17:39
@JoHooH - Hmm, no.. The player is directly from YouTube. Try updating your flash version?
Sly (guest)  -  November 21, 2006, 04:14
hehe u have that chance in USA , u have political with some humor.
 JoHooH  -  November 22, 2006, 19:33
fake :P
 JoHooH  -  November 22, 2006, 19:34
fak e fak e :P fake fake fake
 JoHooH  -  November 22, 2006, 19:34
ok i'll try that... thx Ulf great web site :D
butt crack  -  November 23, 2006, 02:20
it rocked
uppdateradittmongo (guest)  -  November 23, 2006, 16:26
HA! this vid really sucked, it should just have been a vid of rumsfeld's head being blown off..
fake (guest)  -  November 23, 2006, 18:41
fake :D
 hamid boutaiba  -  November 24, 2006, 18:15
very best show
 nuke21  -  December 22, 2006, 02:25
No crap it is f ake, it is funny as crap though
tor (guest)  -  February 2, 2007, 07:36
i thik it's fanny.... it'sso boring
DutchDooD (guest)  -  March 15, 2007, 13:45
that was funny as f*ck^_^ btw pre, he was NOT rolling a joint, those are made a bit more complicated.

Name

Comment

Please enter the text below





5 random popular videos

91% interesting
Force dynamics rally seat
Force dynamics rally seat

98% impressive
My guitar gently weeps on a ukulele
My guitar gently weeps on a ukulele

95% funny
Mastercard commercial
Mastercard commercial

96% interesting
The pistol shrimp
The pistol shrimp

90% funny
Fake water bed
Fake water bed